Mifelénk generációváltásnak nevezi a Ford azt az átfogó frissítést, amely a Fiesta kisautóval történt. Dél-Amerikában a nagy változásból csak egy újrarajzolt első lökhárító maradt, a Sync3-as fejegységet is a régi műszerfalba szerelik be – igaz, a kapcsolók számát drasztikusan csökkentik. Mivel gazdagabb lesz a szériafelszerelés, 5-10 százalékkal emelkedik a vételár.

Kéttagú a motorkínálat, de túlságosan sok választási lehetősége nincs a vásárlóknak. Az alapmotor az 1,6-os Sigma szívómotor benzinnel 125, alkohollal 128 lóerős teljesítménnyel, ez összesen ötféle felszereltséggel, ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált váltóval. Alternatívaként az 1,0 literes, 125 lóerős EcoBoost turbót kínálják, de csak 1 felszereltséggel, robotizált váltóval – Brazíliában komoly versenyhátrányt jelent, hogy ez az erőforrás alkohollal nem üzemeltethető.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!