A Lada a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség képviselőjeként különleges beruházási szerződést kötött az orosz Ipari és Kereskedelmi Minisztériummal, amelynek értelmében a következő 10 évben 10 milliárd rubel értékben hajtanak végre beruházásokat, cserébe adókedvezményeket kapnak, amiért vállalják 4 és fél ezer munkahely létrehozását. Az előzetes megállapodásban felsorolják az érintett típusokat, amelyek között két olyan Ladát találni, amelyek ma még nem léteznek: a Largus SW és a Van. Előbbi a Dokker, utóbbi a Lodgy helyi változata, amelyeknél lecserélik az A oszlop előtt a karosszériát, megkapja a Lada X-arcát a két típus. Ezek Renaultként nem kelendőek Oroszországban, mert importálják őket és az adóterhek miatt drágák, de helyi gyártásból, a Lada saját négyhengeresével a piac olcsóbb szereplői közé tartoznak majd.