A Mahindra az első generációs, lépcsős hátú Logan licence alapján kínálta a Verito típusát, amelyet saját fejlesztésű akkumulátoros-elektromos hajtással is gyártott. Egy ilyen autót vettek alapul India első tüzelőanyagcellás autójának megépítéséhez, mert így csak az energiaforrásra kellett koncentrálnia a fejlesztőknek. Az állami Council of Scientific and Industrial Research a KPIT Technologies nevű magánvállalkozással együtt készítette el a járművet, amely PEM (Proton Exchange Membrane) technológiájú, 65-75°C-os hőmérsékleten üzemelő tüzelőanyagcellát kapott.
Egy 10 kW kimenő teljesítményű egységet készítettek, amelyet aztán a Logan karosszériájába építettek be. A 350 baros nyomáson tárolt 1,75 kg a gyakorlatban mintegy 250 km-es hatótávolsággal ruházza fel az autót, ez legfeljebb 60-65 km/órás sebességű haladást jelent. Az indiai fejlesztők most azon kezdenek dolgozni, hogy növeljék a tüzelőanyagcella kimenő teljesítményét, azonban azt is jelezték, hogy az a rendszer helyigénye miatt inkább haszonjárművek hajtására lesz majd alkalmas. Azt nem közölték, hogy mikor kerül majd sor a továbbfejlesztett egység bemutatására.