Minden lehetséges alkalmat megragadtak a fejlesztők a Bentley Continental GTC javítására, a Z alakban mozgó vászontető új szigetelésével 3 dbA-val sikerült csökkenteni az utastér zajszintjét, az alapfelszerelésként járó nyakfűtés is halkabb a korábbinál, ráadásul több meleg levegőt tud szállítani.

Alaphelyzetben egy 10 hangszórós (650 W) hifi szól, extraként kérhető a megvilágított hangszórókkal (16 db) rendelkező Bang&Olufsen rendszer (1500 W), de 18 hangszórós Naim hifi (2200 W) is kérhető az első ülésekbe épített aktív mélynyomókkal. A 17 alap és 70 feláras karosszériaszínt 7 tetővel (köztük Tweed szövet) lehet kombinálni, a tető belsejénél nyolcféle árnyalat közül kell kiválasztani.

Az MLB Evo padlólemezre való átállásnak köszönhetően a csupasz karosszéria tömegét ötödével csökkentették, miközben a csavarodási merevsége 5%-kal emelkedett, de a saját tömeg így is 2414 kg, a terhelhetőség 451 kg. Fakormány és dupla intarzia rendelése esetén összesen 10 m2-nyi fából készítik az utastér betéteit, amivel benne van a forgó középkonzol dupla faberakása – az érintőképernyő mellett puszta fa vagy három analóg műszert (külső hőmérséklet, iránytű, kronográf) mutató felület is választható.

Ahogy a kupé, kezdetben a Continental GTC is csak a 6,0 literes biturbó W12-essel lesz elérhető, a 635 lóerős, 900 Nm nyomatékú erőforrás könnyedén elbánik az autóval, a 0-100 km/óra gyorsulás ideje 3,8 másodperc, míg a csúcssebesség 333 km/óra. A vászontető egyébként menet közben 50 km/órás sebességig működtethető, a nyitás időtartamát adták meg 19 másodperccel. A tetődoboz mögött 235 literes csomagtér marad.