Amíg a W124-es modellnél még a gyár készítette a hatajtós nyújtott karosszériát, ezt követően már a Binz karosszériaépítőre vannak utalva azok, akik ilyen különlegességre vágynak. Szoros és jó a kapcsolat a stuttgarti központtal, de attól még nem olyanok a Binz lehetőségei, mint a gyárnak, aki mintegy egymilliárd euróból újította meg nemrég a nagyautóját.

A Binz-nél a kis darabszámok miatt nem látták értelmét teljesen új présszerszámok készítésének, ezért a nyújtott tengelytávolsághoz illően a gyárihoz képest módosított ívvel rendelkező ajtópanelekhez nem nyúltak. A hatajtós E-osztálynál tehát nem vasalták élre a hátsó ajtó domborítását, de a kiindulási alapot jelentő autó összes egyéb újítását megkapja a 6 ajtós limuzin.

A 3,98 méteresre nyújtott tengelytávolság összesen 5,97 méteres hosszt eredményez – igen, az autó rövidebb a Maybach-nál -, a 2+2+3 személyes utastérben helyet foglalók a különféle szórakoztatóelektronikai berendezéseket kívül a hatalmas méretű üvegtetőn keresztül beáramló természetes fényt élvezhetik. A Binz az E 200, E350 4Matic, E500 és E250 CDI motorokkal/hajtáslánccal kínálja a nyújtott karosszériát.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!