Többen a szívükhöz kaptak, hogy a világ legdrágább autójának az elárverezésén lehetnek jelen, de az RM Sotheby’s árverési ház gyorsan lehűtötte a kedélyeket, amikor beismerte, hogy a liciteket kezelő kollégák félreértették az összegeket, a 30 milliós első ajánlat valójában csak 13 millió volt, és a végső 70 millió is csak 17 millió – utóbbi összeg nem érte el a minimálárat, így nem került új gazdához az 1939-ben gyártott Porsche Type 64. Ferdinand Porsche és a Volkswagen az 1939-es Berlin-Róma versenyen akart rajthoz állni a saját nevét viselő versenyautóval, azonban a háború miatt a terv meghiúsult, az autót pedig Ferry Porsche használta. Az autót Pinin Farina újította fel, majd egy osztrák autóversenyzőnek adták el, aki 1995-ös haláláig megtartotta azt. 1997-ben kerül harmadik tulajdonosához, aki most akart túladni rajta, a Porschék között világrekordot jelentő összeget remélt – nem jött be a számítása.