Jól hangzik, ugye, hogy már a Ford Mustang alapváltozata is 305 lóerős V6-ost kap, csak azt nem hangoztatja a gyár, hogy az autó fizikailag nem tud gyorsan menni. Nem csak a gumiabroncs az oka a 181 km/órában korlátozott végsebességnek.

Úgy méretezték a hajtásláncot, hogy az fizikailag nem bírja azokat a fordulatszámokat, amely e tempó fölött jelentkezik, és nemes egyszerűséggel szétrepülnek az alkatrészek. Az autó meg blokkoló hátsó kerekekkel áll meg – ami 180 km/óra fölötti sebességnél bizony gondot tud jelenteni. Az alábbi videón látható módon 145 mérföld/órás, azaz 233 km/órás tempónál történik be a hajtáslánc-kapituláció. A dolog már csak azért is bosszantó, mert még az USA-ban forgalmazott Fiesta (1,6 l, 120 LE) is gyorsabb a „sportkocsinál”.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!