Civic X: búcsú az egyterűs megjelenéstől

2016. március 2. (szerda)

Hosszabb karosszériát és sokkal látványosabb megjelenést adtak a formatervezők a Honda Civic X tanulmánynak.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem jött be a sejtés, miszerint a pár nappal ezelőtt közölt vázlatokon a Honda Civic X elnevezésű, a következő generációs kompakt autót előrejelző tanulmányt látjuk, a stílus hasonló, de eltér az orr és a befejezés sokkal rövidebb annál.


Mivel nem tudjuk, hogy még a Type R-t is szerény autónak láttató feltűnő spoilerezésből mennyi marad meg a leghamarabb jövőre meginduló sorozatgyártásra, a méreteket óvatosan kell kezelni, pár centi ide-oda még belefér. Alapvetően egyébként a változás is ennyi, széltében +3, magasságban -2 cm a változás, igazán nagy eltérés a hossznál van, ami a Civic X tanulmánynál 13 centivel múlja felül a kereskedésekben megvásárolható autót.

Alapvető változás, hogy immár kétterű a forma, azaz éles törés választja el a motorteret az utastértől, egyébként a LED-es fényekkel játszottak a formatervezők, akik Tsutamori Daisuke irányítása alatt dolgoztak az újszerű, de azért a Honda Civic hagyományait továbbvivő megjelenésen. Az új generáció kezdetben három motorral lesz majd megvásárolható, az 1,0 és 1,5 literes benzines turbó mellett az 1,6-os dízelt lehet majd választani, a Type R-t a mostani generáció búcsúzását követően pár évig nélkülöznünk kell majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Civic X: búcsú az egyterűs megjelenéstől

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér