Bővítik a kecskeméti Mercedes gyárat

2016. március 23. (szerda)

250 millió eurós beruházást hajtanak végre 2018-ig, amelynek eredményeként új karosszériaüzem kezdi majd meg a működését.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagyon népszerűek világszerte a Mercedes kompakt autói, az A-, B-, GLA- és CLA-osztály most van túl a félidei frissítésen, ami azt is jelenti, hogy már a célegyenesben tart az utód fejlesztése. Ez várhatóan még nagyobb darabszámokban fogy majd, ezért a német cég elhatározta a kecskeméti üzem bővítését.


A 250 millió eurós beruházás keretében egy új karosszériaüzemet húznak fel, amely a jelenleginél rugalmasabb termelést tesz majd lehetővé 2018-tól, amikor rövid időn belül bemutatkoznak majd az új generációs, keresztmotoros autók. „A beruházás egyértelműen a Kecskemét iránti elkötelezettség megnyilvánulása, valamint megteremti az új generációs kompaktautóink sikeres gyártásának feltételét. A fejlesztés a Mercedes-Benz hosszú távú magyarországi terveit bizonyítja” - hangsúlyozta Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetésének elnöke. Bővítik majd a rastatti üzemet is, ahol szintén a kompakt autókat gyártják, ezen kívül még Kínában a Beijing Auto üzemében készítik a helyi piac számára a GLA-t, a finn Valmet üzemben pedig kereslettől függően A-osztályokat szerelnek össze.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Bővítik a kecskeméti Mercedes gyárat

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér