Mostantól már a BMW X1-eshez is elérhető a bajorok új fejlesztésű, kétliteres négyhengeres turbómotorja. Az sDrive20i és xDrive20i modellekbe 184 lóerős/270 Nm-es teljesítménnyel kerül beépítésre az erőforrás.

A BMW szerint fogyasztás tekintetében ez lesz a mérce a kategóriában, hátsókerékhajtással 7,1, összkerékhajtással 7,7 l/100 km a szabványos átlag. Aki azonban tényleg alacsony (szabványos) fogyasztású BMW X1-esre vágyik, annak a másik új kombináció lehet érdekes. A kétliteres, 163 lóerős/330 Nm nyomatékkal bíró dízelmotor immár hátsókerékhajtással is rendelhető. Így a laboratóriumi körülmények között mért átlag 4,5 l/100 km, ami 119 g/km-es CO2-kibocsájtásnak fordítható. Ahol számít (gépjárműadó, dugódíj), ott jelentős megtakarítást lehet elérni ennek az X1-esnek a megvásárlásával.

Hátsókerekes 20d és 185 lóerős benzines turbómotor az X1 újdonsága Hátsókerekes 20d és 185 lóerős benzines turbómotor az X1 újdonsága