Tulajdonképpen semmi nem változott a BMW Vision Efficient Dynamics tanulmány óta, a hátsó kerekeket egy 225 lóerő teljesítményű, 1,5 liter lökettérfogatú háromhengeres benzinmotor hajtja, az elektromotor 130 lóerős. A rendszerteljesítmény 354 lóerő és 550 Nm – a sa ját tömeg mindössze 1480 kg.

A BMW i8 nem csak úgy néz ki, de úgy is megy, mint egy szuperautó: a 100 km/órás sebességet 4,6 másodperc alatt éri el, végsebességét a politikailag korrektnek megszavazott 250 km/órában határozza meg az elektronika.

A vezetőre koncentrál a műszerfal A vezetőre koncentrál a műszerfal

Mivel ennél az autónál konnektorról tölthető hibrid hajtást használtak, jóval kisebb távolságot tud megtenni az autó csak elektromotorral, mint az i3 esetén, jelesül 35 km-t. A bonyolult hajtás azonban ahhoz bőven elég, hogy a szabványos fogyasztási cikluson remekeljen az autó: a 2,7 l/100 km-es benzinfogyasztás 66 g/km-es CO2 kibocsájtásnak felel meg. A kis akkumulátort kevesebb, mint 2 óra alatt lehet teljesen feltölteni konnektorról, a csomagtér jelen esetben 150 liter.

Elektromotor segít szükség esetén a háromhengeres, 1,5 literes benzines turbómotornak Elektromotor segít szükség esetén a háromhengeres, 1,5 literes benzines turbómotornak