Minden bizonnyal elkerüli az X6 ActiveHybrid sorsát a BMW 5 ActiveHybrid, már csak azért is, mert nem egy haszontalan autóból készített hasznotalan modellváltozatról van szó, hanem egy olyan erőforrásról, ami dízeles tulajdnoságokkal ruházza fel az egyébként remek háromliteres, biturbó benzinest.

A 304 lóerő/400 Nm teljesítményű soros hathengeres munkáját hat mókus helyett egy 55 lóerő/210 Nm teljesítményű elektromotor segíti, a rendszerteljesítmény 340 lóerő/450 Nm. Az autó teljes hibrid hajtást kapott, akár 60 km/órás tempóra is fel tud gyorsulni a lítium-ion akkumulátorokban tárolt energia segítségével, legkésőbb 4 kilométer után benidul a benzinmotor.

Kék dekor utal a hibridségre - a komponensek innen nem láthatóak Kék dekor utal a hibridségre – a komponensek innen nem láthatóak

A telepet a csomagtartóban, a kerékjáratok között helyezték el, a csomagoknak így csak 375 liter maradt – kombi karosszériával nem is kínálják az 5 ActiveHybridet. Az autóról majdnem mindent elárultak a BMW mérnökei, a pontos fogyasztással még adósak. Egészen pontosan annyi szerepel a sajtóközleményben a 149 g/km-es CO2 kibocsájtás mellett (ami 6,4 liter/100 km-es átlagot jelent), hogy 6,4-7,0 liter között alakul a fogyasztás.

Hátul és a C oszlopon is olvasható az ActiveHybrid felirat Hátul és a C oszlopon is olvasható az ActiveHybrid felirat

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!