Nem sokat teketóriázik a Toyota, amikor arról van szó, hogy bevezesse a Safety Sense 2.0 nevű vezetőtámogató rendszert, most épp a C-HR-hez jelentették azt be Japánban. Ez annyival tud többet a korábbinál, hogy a gyalogosfelismerés már éjszaka is megy neki, nappal pedig kerékpárosokat is érzékel. Japánban ez lesz az első Toyota, amely olyan vészfék-segédet kap, ami ha sávon belül az megoldható, kormányzással is megpróbálja elkerülni a gázolást, nem csak lassítással.

Műszaki oldalon annyi a változás az új modellévben, hogy az 1,2 literes turbómotorral és CVT váltóval szerelt modelleknél gázpedál-felülbírálatra is képes az elektronika, azaz nem lehet kis sebességű haladásnál túl nagy gázt adni az autónak, illetve a legkisebb fékpedál-érintésre is megáll az autó. A Toyota C-HR-ből készítenek egy G Mode-Nero Safety Plus limitált szériás modellt fekete karosszériadíszekkel, körkamera-rendszerrel – felár nélkül.