Úgy tűnik, a kecskeméti Mercedes gyár dolgozói tényleg mindenre kiterjedő tesztelést végeznek az előszériás, még be sem mutatott Mercedes CLA prototípusokkal, most épp az egyik bevásárlóközpont parkolójában fényképezte le egy olvasónk, Angeli Attila az álcázott autót.

Vele volt csemetéje is, akinek szintén tetszett a Mercedes új kupéja; ha azt vesszük, hogy a fiatalok körében máris hódít az autó, a formatervezők jó munkát végeztek. Erről ugye korábban már meggyőződhettünk, amikor Izlandon fényképezték le az autót, álca nélkül.

Az álcázáshoz még annyit, ha egyszer egy prototípust beborítanak mindenféle félrevezető ragasztással, az egyszerűség kedvéért egészen a zúzdáig nem nyúlnak hozzá. A legkorábbi, még kézzel összerakott autókat is egészen a végletekig próbálgatják, így gyűlnek össze a tesztkilométerek milliói a piacra dobásig.

Vajon mire gondoltak a maszkolók, amikor ovális jelvényekkel takarták ki az autó elején lévő Mercedes márkajelzéseket? Kit vezetnek félre ezzel? A csomagtér fedélen leragasztották a típusjelzést is, de tisztán kivehető a CLA név, és a 220-as szám – ami a hátsókerékhajtású típusokban is használt dízelmotorra utal, amiből „visszafejlesztették” az A- és B-osztály 1,8-as erőforrását. A prototípus hatos kézi váltóval rendelkezik meg egy kormánykerékkel – a vastag takaró miatt semmi más nem látszik az utastérből.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!