Ahogy a nyáron a Jaguar reklámfilmjeivel kapcsolatban, úgy most is lakossági bejelentés hatására kezdett vizsgálódni a brit Advertising Standards Authority reklámfelügyelet a BMW M4-es kabriót népszerűsítő rövidfilmmel kapcsolatban.

A panasz szerint felelőtlen viselkedést népszerűsít a reklámfilm, és ennek helyt adott az ASA, mert azzal, hogy ide-oda vált a közúton és a versenypályán készült felvételek között, és a nézőnek nem egyértelmű, épp hol tartunk. Ezen felül a felvételek összevágásával azt sugallja a BMW, hogy mindkét vezetési stílusban használják az ügyfelek az autót. Súlyosbító körülményként vették figyelembe, hogy az egész hirdetés arra fókuszál, milyen gyorsan lehet menni a BMW kabriójával, ezzel balesetveszélyes, felelőtlen vezetési stílust sugallt a gyártó. A BMW tagadja a vádakat, de nem támadja meg az ASA döntését, amellyel betiltották a klip vetítését az Egyesült Királyságban.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!