Két motor, egy teljesítmény - mifelénk lesz 135 lóerőnél gyengébb változat is Két motor, egy teljesítmény – mifelénk lesz 135 lóerőnél gyengébb változat is

Két motor, egy teljesítménnyel – csak formáját tekintve jár egyedi úton a Chevrolet Sonic, egyébként a Cruze-hoz igazodik. Európában, ahol Aveo néven lesz hamarosan megvásárolható az autó, kisebb motorokat is kapunk majd. A karosszériák azonban ugyanazok lesznek.

A már korában, Párizsban bemutatott ötajtóson kívül a hasonló stílusban megrajzolt, de csak most, Detroitban bemutatott lépcsős hátú karosszéria lesz majd választható. Kategóriájának legtágasabb utas- és csomagteréről is szó esik a sajtóközleményben, külön kiemelve, hogy a lépcsős változat második üléssora tágasabb a lépcsős hátú Fiestánál – az európaitól eltérő mércével számoltak tehát. A hátsó ülés lehajtásakor sík padló keletkezik, még a szedánnál is, ahol az 539 literes raktér így 869 literesre növelhető. Az ötajtós csomagtartója alaphelyzetben 397 literes.

Fekete vagy tégla színű lehet a Sonic műszerfal-borítása. Az Aveo ennél színesebb lesz Fekete vagy tégla színű lehet a Sonic műszerfal-borítása. Az Aveo ennél színesebb lesz

Az alapmotor az 1,8 literes négyhengeres 135 lóerő teljesítménnyel, akinek ez nem lenne elég, az választhatja az 1,4 literes turbót, 138 lóerővel. Utóbbi nyomatékosabb és kevesebbet is fogyaszt, ezért kell felárat fizetni érte. Európában a nyáron várható az újdonság megjelenése.

Sportlimuzint készítettek a kisautó kategóriában. Ráadásul még praktikus is, hiszen nagy az utas- és csomagtere Sportlimuzint készítettek a kisautó kategóriában. Ráadásul még praktikus is, hiszen nagy az utas- és csomagtere