Bemutatták a Citroën olcsó szedánját

2012. június 20. (szerda)

Még az idén megvásárolható lesz a C-Elysée nevű kompakt lépcsős hátú autó.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Peugeot 301 testvérmodellje Spanyolországban készül majd, és a jelenlegi hírek szerint ott, Törökországban, illetve Közép-Európában, tehát nálunk is forgalmazzák majd. Európában máshol nem lesz elérhető az autó, Oroszországban, ahol szintén kedvelik az ilyen kocsikat, a fél számmal nagyobb méretű, szintén most bemutatott C4 Sedan-t fogják majd gyártani/értékesíteni.


De vissza a Citroën C-Elysée-hez, amely az új kisautó padlólemezre épül, és noha könnyedén megkülönböztethető a Peugeot társától, azzal részben közös a karosszériája - az ajtók, a tető és a hátsó sárvédők csereszabatosak a két autó esetén. A csomagtér mindkét esetben 506 literes.

Hogy még jobban megkülönböztesse egymástől két lépcsős hátú autóját a PSA konszern, azt találták ki, hogy amíg a Peugeot 301-esnél az 1,2 literes, 75 lóerős háromhengeres az alapmotor, amiről az 1,6-os 115 lóerősre lehet váltani, addig a C-Elysée kínálatában a 97 lóerős 1,4-es négyhengeres a legkisebb választható erőforrás. Még az idén megindul a forgalmazás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Bemutatták a Citroën olcsó szedánját

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

zápor
33 °C
20 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér