Egyre jobban hasonlít egy teljes értékű autóhoz a Dacia Sandero, legalábbis ha abból indulunk ki, mit műveltek vele a Renault brazíliai fejlesztőközpontjának mérnökei. Az első lökhárító lecserélésén kívül nem is nagyon törődtek a megjelenéssel, azonban az utasteret alaposan átrendezték.

A műszerfal teste megegyezik azzal, amit Európában is használnak a Daciák, azonban a középkonzolról eltüntették az ablakemelő/központi zár kapcsolókat. Ezek a jövőben az ajtókárpiton helyezkednek el. Az így felszabadult helyre dupla din méretű fejegységeket szerelnek – mármint ha az ember hajlandó megfizetni a felárat az alapváltozatokban. Jobb zajszigetelést kapott az autó, és az 1,6 literes motorhoz felár ellenében már automatikus váltó is választható lesz.

Jobb minőségű anyagok a halkabb belső térben - az ablakemelő kapcsolók az ajtópanelra költöznek - ha vannak, amúgy maradtak a tekerők Jobb minőségű anyagok a halkabb belső térben – az ablakemelő kapcsolók az ajtópanelra költöznek – ha vannak, amúgy maradtak a tekerők

Ezen kívül nincs nagy újdonság műszakilag, az alapváltozatban továbbra is az egyliteres, tizenhat szelepes, 77 lóerős benzines dolgozik, a normál változatokban 1,6 literes, 95 lóerős nyolc szelepesre cserélnek. A Sandero Stepway egyedüli motorja a tizenhat szelepes 1,6-os, 112 lóerővel. Mivel Brazíliáról van szó, természetesen az összes erőforrás megemészti az alkoholt (és akár az E85-öt) is.

Sokkal szebb lett a műszeregység megjelenése Sokkal szebb lett a műszeregység megjelenése

Nem tudni, hogy eljut-e Európába a Sandero modellfrissítése, mifelénk a novembertől kötelező elektronikus menetstabilizáló miatt itt az elektromos rendszer ablakmelő-kapcsolók áthelyezésénél komolyabb mértékű átalakítására van szükség. Elképzelhető, hogy nálunk a Logan modellváltással egy időben rögtön a Sanderót is lecserélik majd.

Még több fényezetlen fekete műanyag vadítja meg a Stepway megjelenését Még több fényezetlen fekete műanyag vadítja meg a Stepway megjelenését