Az olasz Aznom műhely szokatlan autókat készít, és a világon elsőként megpróbálkoznak a terepjáró luxuslimuzinnal is. A Palladium nevű jármű több mint 2 méter széles, közel 2 méter magas és 6 méter hosszú, és a Ram pickup műszaki alapjára épül. Teljesen új a karosszéria, amely óriási krómozott hűtőráccsal kezdődik, majd következik az utastér, majd a lépcsős befejezés.

A karosszérián belül hátrébb tolták a hátsó üléseket, így a lábtér hatalmas, az első ülések mögötti asztal lába rejti az italhűtőt – már ha a kedves megrendelő azt kér. A süppedős-kényelmes fotel körül kihúzható tárolókat helyeznek el, ahonnan a poharakat vagy épp játékszámítógépet lehet előhúzni. Csak tíz darabot készítenek, és azokat teljes mértékben a vásárlóra szabják, már ami a külső-belső megjelenést jelenti. Az utastérben mindent fa, alumínium és bőr borít, a fennmaradó rész a képernyőké.

A prototípusban az 5,7 literes V8-ast biturbó feltöltéssel látták el, így annak teljesítmény 700 lóerőre növekedett, a maximális nyomaték 950 Nm, opciósan lágyhibrid rendszer is választható. Nem nyúltak a hajtáslánchoz, a váltó nyolcfokozatú automatikus, az összkerékhajtás kapcsolható. A 0-100 km/óra gyorsulást 4,5 másodpercre ígéri az Aznom, a végsebesség elektronikusan korlátozott 210 km/óra. A felfüggesztésben elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat használnak, de megtartják a merev hátsó hidat.