Az indiai eladásainak jelentős részét a Fiat-együttműködésből származó 1,3 literes turbódízellel realizálja a Suzuki, azonban ezt a blokkot állítása szerint nem lehet az arrafelé 2020 márciusától kötelező Euro VI-os szintnek megfelelő károsanyag-kibocsátási előírásokhoz igazítani, így elkészítette a saját fejlesztésű, 1,5 literes dízelét. Első körben ez is az Euro IV-nek megfelelő szintet tudja, de jövő ilyenkor már az Euro VI-ra állítják át.

A teljesen alumínium négyhengeres turbódízel 95 lóerőt tud 4000/percnél, a maximális nyomaték 225 Nm 1500-2500/perc között, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású – ez az első Suzuki-Maruti ilyennel. A szabványos fogyasztás 3,7 l/100 km úgy, hogy az új motorhoz nem csatlakozik az SHVS lágy-hibrid rendszer.