Az EU-ban 2020-tól érvényben lévő károsanyag-kibocsájtási előírásokat is teljesíti az UAZ Profi duplafülkés pickup alapján megvalósított plug-in hibrid teherautó, amelynek azonban csak 2021-ben kezdik majd meg a sorozatgyártását. Az UAZ mérnökei mellett az orosz állami autóipari kutatóintézet, a NAMI szakemberei dolgoztak a 2,3 literes benzinmotort (131 LE, 214 Nm) és villanymotort (126 LE, 288 Nm) egyesítő hajtásban, a váltó hatfokozatú automatikus, az akkumulátor 14 kWh kapacitású. Amíg a ma kapható benzines UAZ Profi 11,6 l/100 km-es átlagot tud, a hibridnek 7,6 l/100 km a szabványos átlaga. Az akkumulátor 74 km megtételére elég energiát tud tárolni, elektromos módban 107 km/h a csúcssebesség, egyébként 141 km/h. Az UAZ Profi hibridváltozatának terhelhetősége 1500 kg.