Már korábban megírtuk, hogy a Nissan átszervezési folyamatának részeként az európai piac már nem számít elsődlegesnek a cégnél, amely aztán zavargáshoz is vezetett Barcelonában. Most a japán Yomiuri napilap már újabb részleteket írt meg a várható változásokról, amelynek része, hogy 30, jellemzően kelet-európai piacon megszűnik a dedikált Nissan forgalmazó, annak feladatát a Renault meglévő szervezete veszi át. A Madridhoz közeli, közepes méretű haszonjárműveket (Atleon, Cabstar) készítő avilai üzemben megszűnik a termelés, az ingatlant raktárként hasznosítják tovább.
A Nissan átszervezésének részeként az Észak-Amerikai, a kínai és japán piacokra koncentrál majd a jövőben, ötödével csökkenti termelőkapacitását és modelljeinek számát, minderre pedig azért van szükség, mert az előrejelzések szerint a március 31-ével végződő pénzügyi évet 340 milliárd jenes (979 milliárd Ft) veszteséggel zárják majd. A radikális költségcsökkentéssel három év alatt 300 milliárd jennel (863 milliárd Ft) akarják csökkenteni a kiadásaikat a Nissannál.