Békebeli Chrysler egyterű

2016. január 12. (kedd)

A Chrysler szerint a rengeteg öszvér és szabadidő-autó mellett igenis van létjogosultsága a nagy méretű egyterűnek. Itt az új Pacifica.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Szembe megy a piaci trendekkel, és nem egyterűből farag szabadidő-autót a Chrysler, hanem épp ellenkezőleg: a 2003-2007 között szabadidő-autóként létező Pacifica mostantól kezdve nagy méretű egyterű lesz. Azért érezte szükségét a névváltásnak a cég, mert a Town&Country, Caravan és Voyager neveket unalmas autókkal társítják a vásárlók, és szerintük a Pacifica egyáltalán nem unalmas.


Teljesen új alapra építették fel a nagy méretű egyterűt, amely nagyjából akkora, mint elődje – 3 mm-rel rövidebb, 2,5 centivel szélesebb és 1,3 centivel magasabb -, csak az új formával egészen jól álcázzák ezt. Az orr egyértelműen a Chrysler 200-as megjelenését idézi, az oldalfalról se hiányoznak a domborulatok, a C oszlop környékén a megjelenés hasonlít az előző generációs Peugeot 308-as kombira.

Megtartották a Stow-n-Go ülésrendszert, és emellett is sikerült jelentősen megnövelni a belső tér méretét, ha a padlóba hajtogatják a hátsó üléssorokat, akkor 3979 literes csomagtér alakul ki. A műszerfalon itt látjuk a UConnect fejegység kijelzőjét középen, de a legérdekesebb rész az a tálca, amelyre az előválasztó-tárcsa és a szellőzést vezérlő panel került. UConnect Theatre néven az első ülések fejtámlájában két 10 colos képátlójú monitort is kínálnak.

Egy belső égésű motort kínálnak, a 3,6 literes V6-os szívó teljesítménye 287 LE/355 Nm alaphelyzetben, és van a benzin-elektromos hibrid hajtás, amelynél ugyanezt a blokkot használják, de a rendszerteljesítmény mindössze 248 LE – azt nem részletezik, mekkora teljesítményű a villanymotor. Hálózatról tölthető hibridről van szó, ami a 16 kWh kapacitású akkumulátorával 48 km-t tud megtenni elektromos üzemmódban; 240 V-os hálózatról alig 2 óra alatt lehet feltölteni a telepet. Az akkumulátor egyébként középen, a padló alatt helyezkedik el, ezért a Chrysler Pacifica Hybrid esetén a középső üléssor nem, csak a leghátsó tüntethető el a padlóban, cserébe a szabványos fogyasztás 2,9 l/100 km.

Összesen öt felszereltséggel kínálják majd a Chrysler Pacifica nevű nagy méretű egyterűt, aminek európai megjelenése is várható, a Fiat kínálatában az Ulysse típus utódaként kerülhet be az újdonság, persze a helyi igényeknek megfelelően dízelmotorral.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Békebeli Chrysler egyterű

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér