A drivingcamp Hungary vezetéstechnikai és rendezvényközpont fiatalokat megszólító kampányt indít, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a jogosítvány megszerzéséhez szükséges vezetéstechnikai tudáson felül jelentős ismeretanyag és gyakorlati tudás szükséges az élményszerű, ugyanakkor biztonságos vezetési képességek elsajátításához. A kampány ugyanakkor arra is figyelmeztet, hogy ennek a gyakorlati tudásnak a biztonságos körülmények között történő elsajátítása csak a célra kialakított zárt oktatópályán lehetséges.

„Minden fiatal könnyelműbbé válik, amikor először éli át a vezetés szabadságának fantasztikus élményét és meg is akarja osztani a haverokkal. Ennek megfelelően sok fiatal az új élmény átélésének céljával – a szó pozitív értelmében véve – bandázik az utakon. A kampányunk üzenete, hogy van olyan hely, ahol az ember kipróbálhatja magát, megtapasztalhatja a vezetés szabadságát, fejlesztheti vezetői képességeit és szabadon bandázhat biztonságos környezetben” – mondta el Veronika Komissarenko, a drivingcamp Hungary marketingvezetője.

„A célcsoport életében fontos helyet foglal el a zene, a koncertek és fesztiválozás, ezért kértük fel a zenekarokat, hogy jöjjenek el hozzánk, bandázzanak velünk, érezzék jól magukat és közben ismerkedjenek meg a vezetéstechnikai tudás fejlesztésének folyamatával a világ egyik legkorszerűbb közlekedésbiztonsági központjában. Mindkét zenekar rögtön igent mondott a felkérésünkre” – folytatta a a kampány vezetője.

A kampányfilmben a zenekarok előadják egy-egy jól ismert slágerüket (The Carbonfools – Give It To Me (Carbonbliss, 2014), Mary PopKids – Goodbye (Young Souls EP, 2015)), miközben a vezető oktató végigmegy velük a drivingcamp gyakorló pálya egyes moduljain, amelyek a közúti közlekedés során előforduló vészhelyzetek szimulácójára szolgálnak. A gyakorlópálya egyes moduljain a hirtelen megcsúszó és kifaroló jármű feletti uralom visszaszerzését, stabilizálását, valamint különböző fékezési és kikerülési manővereket gyakorolták úgy, hogy közben a zenekarok egy-egy számukat próbálták meg előadni kifejezetten az alkalomra készült egyedi hangszereléssel. A videókat megnézve az eredmény magáért beszél.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Fantasztikus élmény volt megtapasztalni, hogy milyen erőhatások érik a forgatáshoz használt Land Rovert. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire izgalmas és hasznos lesz kipróbálni egy vezetéstechnikai pálya oktatómoduljait. Mint a videón is látható, remekül éreztük magunkat, és örülünk neki, hogy minket kértek fel a kampány üzenetének népszerűsítésére.  ” – mondta el Fehér Balázs, a The Carbonfools énekese.

„Egy kicsit olyan érzés volt a forgatás, mintha egy autós üldözésben vettünk volna részt a zenekarral. Természetesen mindvégig biztonságérzetet nyújtott a hi-tech környezet, és a tudat, hogy egy profi vezeti az kisbuszunkat, de ha hasonló manővereket hajtott volna végre valaki, akiről nem tudjuk, hogy gyakorlott sofőr, valószínűleg rettenetesen féltünk volna. Mindenképpen fontosnak tartjuk, hogy arra ösztönözzünk mindenkit, hogy fejlessze a vezetési tudását, de csakis zárt pályán, biztonságos körülmények között gyakoroljon” – mondta el Kama, a Mary Popkids énekese.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kampány záróakkordja egy exkluzív The Carbonfools koncert a rendezvényközpontként is funkcionáló drivingcampen. Azok a szerencsések, akik ott lehetnek az intim hangulatú koncerten, egy életre szóló élményre számíthatnak, hiszen a világ talán legkisebb koncertjén egészen közel lehet kerülni a sztárokhoz. A július 31-én megtartott szűk körű bulira korlátozott számban (75 db két főre szóló belépőjegy), kizárólag a kampányhoz kapcsolódó Facebook és Instagram nyereményjátékon lehet jegyeket nyerni. A játék részletei: http://bit.ly/bandazzapalyan_fb_jatek

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!