Baj van a legerősebb Porschékkal

2012. július 18. (szerda)

Kínos, hogy pont a legexkluzívabb modellekkel van baj a Porsche Panamera és Cayenne esetén.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Visszahívja a szervizbe egy turbófeltöltő-cserére a 2011-2012-es modellévű Porsche a Panamera Turbo S és a Cayenne Turbo Powerkit teljesítménynövelő-készlettel szerelt példányait. Az ok: anyaghiba miatt eltörhet a turbófeltöltő turbinakereke, ez esetben a kipufogóba motorolaj kerülhet, ami erős füstképződéssel és fokozott tűzveszéllyel jár.


Elővigyázatossági intézkedésről van szó, egyelőre még egy hiba sem történt az ügyfeleknél található autókkal, egy belső vizsgálaton fedezték fel az esetleges öntési hibát. A Powerkit mintegy 50 lóerővel növeli az egyébként se gyenge erőforrások teljesítményét, amit többek között az új turbófeltöltővel ér el. Nem sok példány érintett, az Egyesült Államokban összesen 270 ilyen autó van. Július végétől, a cserealkatrészek megérkeztével indul a szervizakció.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Baj van a legerősebb Porschékkal

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér