Az X adja el az autót az USA-ban

2016. január 11. (hétfő)

Az Infiniti mákakereskedők nyomására az Egyesült Államokban nem lesz Q30-as, csak Qx30-as. Azt mondják, a vásárlók igényt tartanak az X betűre, ami a szabadidő-autót jelzi.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Amíg Európában és a világ többi részén az Infiniti új kompakt modellje Q30 és QX30 néven kerül a szalonokba, az Egyesült Államokban az Infiniti márkakereskedők végül rávették a gyárat, hogy egységesen QX30 legyen a típusnév: QX30, QX30 AWD és QX30 S közül lehet majd választani.


Az ügyfelekkel napi kapcsolatban álló forgalmazók az utóbbi két évben szondázzák a vásárlókat az új kompakt autó érkezése kapcsán, és arra jutottak, hogy szabadidő-autóként kell azt pozicionálni, és ahhoz, hogy ezt az ügyfelek el is higgyék, kell a névbe az X betű. Mindezt azért, mert az Egyesült Államokban egyszerűen nem értenék a Q30 nevet az ügyfelek, akik az egyszerű Q-betűs autókat szedánoknak hiszik, túlságosan összezavarná őket a nem lépcső hátú befejezéssel rendelkező Q30-as. A legszebb, hogy mivel már túl vannak az engedélyezési eljáráson, a hivatalos dokumentumokban marad a Q30 és QX30 megkülönböztetés, a vásárlóknak azonban QX30 néven adják el az autókat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az X adja el az autót az USA-ban

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér