2017-ben fejezi be a helyi autógyártást Ausztráliában a General Motors, és most bemutatkoztak a végső az autók, amelyekkel addig már nem sok minden fog történni néhány limitált szérián kívül. A Gen-F2 gyári kódnéven futó típusoknál a korábbi 6,0 literes kompresszoros V8-as helyett immár 6,2 literes kompresszoros V8-as hajt, a teljesítmény 461-ről 543 lóerőre növekedett.

A ClubSport R8 LSA, a ClubSport R8 Tourer LSA, a Maloo R8 LSA és a Senatior Signature modellek megtartották azt a jó szokásukat, hogy alapáron hatfokozatú kézi kapcsolású váltót kapnak, ezzel kapcsolatban újdonság a rajtprogram megjelenése, a hatfokozatú automatához ilyesmi nem jár, de hát ott amúgy is csak a gázt kell taposni.

Feszesebb rugókat, lengéscsillapítókat és szilenteket kapott a felfüggesztés a vezethetőség javítása érdekében, a komfort érdekében az immár harmadik generációs Magnetic Ride Control elektronikus lengéscsillapítókat kapják az autók.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán nem szabad megfeledkezni a kínálatot hagyományosan megkoronázó Commodore GTS változatról sem, amelynél a 6,2 literes kompresszoros V8-as teljesítménye 584 LE/740 Nm. Ennél olyan differenciálművet használnak, amely oldalanként képes irányítani a motor nyomatékát, ezen kívül a sajtóközlemény szerint az észak-amerikai NASCAR bajnokságban is használt fékrendszert kap – egyezzünk ki abban, hogy elöl hat, hátul két dugattyús féknyergeket használ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!