Az USA-ban középkategóriának (mifelénk a közel öt méteres hossz már nagyautó) számító méretosztályban minden korábbinál nagyobb küzdelem folyik a vásárlókért, ezért a Toyota mindent beleadott az új Camry-be annak érdekében, hogy az megőrizze piacvezető pozícióját.

A 2,5 literes, négyhengeres alapmotor teljesítménye 178 lóerő, a feláras 3,5 literes V6-os 268 lóerős, mindkét erőforrásnál csökkentették a szabványos átlagot. Aki még ennél is spórolósabban akar közlekedni, annak a teljesen új fejlesztésű fullhibrid változatot ajánlják. Ennél 2,5 literes az Atkinson ciklus szerint működő négyhengeres benzinmotor, a rendszerteljesítmény 200 lóerő, az elődhöz képest közel 30 százalékkal csökkent a fogyasztást. Ennek elérésében az alacsonyabb tömeg és a jobb légellenállás is kiveszi a részét.

Kategóriájának legcsendesbb belső terét ígérik az új Camry tervezői Kategóriájának legcsendesbb belső terét ígérik az új Camry tervezői

A teljesen áttervezett hibrid rendszernél a légkondi és a szervokormány elektromotoros meghajtású, a nikkel-metál hidrid akkumulátorok továbbra is a csomagtér padlója alatt helyezkednek el, de a vezérlőelektronikát áthelyezték a motortérbe, így nagyobb lett a raktér. A hibrid Camry 7,6 másodperc alatt gyorsul fel 96 km/órás tempóra.

Az új hibrid rendszer a korábbinál nagyobb raktér kialakítását tette lehetővé Az új hibrid rendszer a korábbinál nagyobb raktér kialakítását tette lehetővé