Úgy tűnik Kínában bármekkora mennyiségű kompakt lépcsős hátút fel tud venni a piac, a múlt héten bemutatott Volkswagen Lavida Plus mellett készül majd a szintén az MQB alapra felépített új Bora. A két, részleteiben eltérő autónak a tengelytávolsága azonos (2688 mm), egyéb méreteikben csak pár mm-es eltérés van köztük. A motorkínálat is azonos, tehát 1,5-ös 116 lóerős szívómotor az alap, extraként 1,4-es, 150 lóerős turbó kérhető, a legnagyobb különbséget az jelenti, hogy a Bora alaphelyzetben is 6-os kézi kapcsolású váltót kap, míg a Lavida Plus 5-ös váltóval jön. A két autó egyébként egymás ellenfele lesz a kínai piacon, hiszen a Lavida Plus a Shanghai-VW vegyesvállalat autója, míg a Bora a FAW-VW cégcsoport üzemében készül.