Az új orr mellett 325 lóerős sportmodellt kap a Mondeo

2016. január 12. (kedd)

Észak-Amerikában újdonság az összkerékhajtás, amelyhez rögtön 325 lóerős V6-os biturbót is kap a Ford Fusion.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Sokáig gondolkodott a Ford azon, minek is nevezze az Észak-Amerikában Fusion, mifelénk Mondeo néven futó autó legerősebb változatát, az RS-hez egyszerűen nem elég brutális a tudás, az ST pedig azt sugallná, hogy nem elég kényelmes a felfüggesztés, úgyhogy a Sport nevet választották.


Ennek az autónak a motorterébe a 2,7 literes V6-os biturbó kerül 325 LE/475 Nm teljesítménnyel, ami a Fusionnél elsőként összkerékhajtást is kap. A Sport modell alapáron kapja az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást, a feketére fényezett hűtőrácsot, a 19 colos felniket, hátsó szárnyat és összesen négy kerek kipufogóvégződést.

A modellfrissítés hozománya az átrajzolt orr, módosították a hűtőrács, a fényszórók és a lökhárító alsó részének formáját is, hátul a lámpákba is benyúló króm csík jelent látványos változást. Az utastérben nagy eltérés, hogy immár tárcsa- és nem előválasztókar tartozik az automatikus váltóhoz, a fejegység immár a Sync egység harmadik generációja, és áttervezték a műszeregységet is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Sport változat megjelenésén kívül nincs műszaki újdonság a Ford Fusion kínálatában, ennek megfelelően az európai Ford Mondeo esetén csak az optikai változásokat kapjuk majd meg – idővel, mifelénk nem várható, hogy az ősz előtt megvásárolható lesz a felfrissített megjelenésű autó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az új orr mellett 325 lóerős sportmodellt kap a Mondeo

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér