Már 25 éve készíti extrém terepjáró-átépítéseit az Arctic Trucks nevű izlandi cég, a mostani Isuzu D-Max AT35-ös az első, amelyet közvetlenül a márkakereskedésből lehet megvásárolni újonnan, tehát megtartja a gyári garanciáját a jármű.

A nyújtott- vagy dupla fülkés karosszériát veszik alapul az átépítéshez, a felfüggesztésben Fox Performance lengéscsillapítókat alkalmaznak, a 17×10 colos felnikre 35 col átmérőjű Nokian Rotiiva AT terepgumikat szerelnek. Ezek miatt műanyag elemekkel kiszélesítik a kerékjáratokat. A hasmagasság 125 mm-rel több a gyárinál, ez javítja az első- hátsó terepszöget és a rámpaszöget is. Az átalakítást követően megtartja az 1 tonnás terhelhetőségét és a 3,5 tonnás vontatási kapacitását (fékezett utánfutó) a jármű.

További extrákkal lehet növelni az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 tudását, alsó védőburkolat, LED-es kiegészítő fényszórók, vagy épp védőrácsok is kérhetőek ehhez az extrém tudású terepjáróhoz, meg olyan plató-takaró, amely extrém oldaldőlés esetén is képes megtartani a rakományt. A motorhoz nem nyúlnak, továbbra is a 163 LE/400 Nm teljesítményű 2,5 literes dízel dolgozik a kocsi orrában. Az alapár (nyújtott fülke, kézi kapcsolású váltó) 30 995 font, ami mintegy 10 000 fonttal magasabb a szériaváltozatnál.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!