Az előző generációból már készítettek dízel-elektromos hibrid hajtású változatot, az új Fuso (leánykori nevén Mitsubishi) Canter újdonsága a dupla kuplungos váltó, és a motorleállító rendszer.

A 3,5 tonna össztömegű változatok elöl független felfüggesztést kapnak, a nehezebb modellekhez elektronikus menetstabilizáló kérhető, a vezető- és utasoldali légzsák opció. A Duonic dupla kuplungos váltó feláras extra, azt meg még nem árulták el, száraz, vagy olajban futó tengelykapcsolókat használ az egység, és hogy hány fokozata van. A kézi kapcsolású váltó továbbra is öt fokozatú.

Az ötfokozatú kézi kapcsolású váltót felár ellenében dupla kuplungosra cserélik Az ötfokozatú kézi kapcsolású váltót felár ellenében dupla kuplungosra cserélik

A háromliteres turbódízel már teljesíti ez Euro5-ös előírásokat, és három teljesítményszinttel választható: 130 LE, 150 LE, 175 LE. A szervizintervallumot 40 000 km-re növelték, az új alváz több csatlakozási lehetőséget kínál az utólagos felépítmények számára. Szeptemberben indul Portugáliában az európai piacra szánt Fuso Canterek sorozatgyártása.

Több felépítmény-csatlakozási pont van az új Canter alvázon Több felépítmény-csatlakozási pont van az új Canter alvázon