Kőkemény terepjáró mivolta miatt nem egyszerű villanyautót faragni a Jeep Wranglerből, hiszen az elöl-hátul merevtengelyt használ, az idei Húsvéti Jeep Safari rendezvényre a gyár által épített Magnetp nevű prototípusnál ezért az egyszerűség kedvéért változatlanul hagyták a hajtásláncot, a villanymotort a kézi váltó elé építették be, a 3,6 literes V6-os szívómotor helyére. A villanymotor teljesítményét úgy lőtték be szoftveresen, hogy az megfeleljen a benzinesének, tehát 285 lóerő és 370 Nm áll a vezető rendelkezésére – de itt nem kell fordulatszámmal játszani, hanem azonnali a teljesítményleadás –, a kézi kapcsolású váltót pedig használnia kell a sofőrnek, hiszen a mérnökök a benzineséhez hasonlóan 6000/percben maximalizálták a villanymotor fordulatát. A menetteljesítményekről annyit árultak el, hogy padlóig nyomott pedállal 6,8 másodpercig tart a 0-96 km/óra gyorsulás, a kézi váltós V6-os ugyanezt 6,1 másodperc alatt letudja.

A Jeep Wrangler Magneto akkumulátorát négy részre osztották, a benzintank helyére, a motortérbe, az alváz fölé és a hátsó csomagtérbe/a kipufogódob helyére kerültek a vízhatlan fémházba szerelt modulok, amelyek összesen 70 kWh kapacitást biztosítanak és vastag védőlemezek védik őket. Különösen nagy teljesítményű elektromos fűtést építettek be. A felfüggesztésben 5 centis emelés és 35 col átmérőjű terepgumik jelentik az újdonságot. A Húsvéti Jeep Safarit arra használják majd a mérnökök, hogy kőkemény terepjárás során vizsgálják-optimalizálják a villanymotor működését, az elektrifikáció következő lépése ugyanis egy akkumulátoros-elektromos Jeep lesz, amelynek azonban ugyanott kell helytállnia, ahol a benzinmotoros és plug-in hibrid társainak.