Az eddigi leggyorsabb Mini

2012. szeptember 10. (hétfő)

Ezúttal is csak kétezer darab Mini John Cooper Works GP-t készítenek a britek.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Immár mondhatjuk, hogy hagyományosan csak kétezer darab Mini John Cooper Works GP készül, a 2006-os eredetit követően a Párizsi Autószalonon bemutatkozó új modellt is limitált számban készítik. A recept nem változott, csak a fűszerezés.


A normál tuning csomagon felül kipakolják az utastérből a felesleges dolgokat, értsd hátsó ülést, ennek a helyére egy combos keresztmerevítőt raknak – a saját tömeg mindössze 1160 kg. Félig verseny abroncsokat szerelnek az egyedi felnikre, és a lehető legtöbbet kihozzák az 1,6 literes turbómotorból. Jelen esetben ez 218 lóerőt és 280 Nm-t jelent. Rengeteg időt töltöttek a felfüggesztés és az aerodinamika finomhangolásával, aminek meglett az eredménye.

A Nürburgring Nordschleifén 8:23 alatt megy körbe az új Mini John Cooper Works GP, ami 18 másodperces javulás az elődhöz képest. A felfüggesztés egyébként állítható, annak függvényében pár kézmozdulattal módosítható a geometria, hogy közúton, vagy pályán próbálkozik az ember. Minden esetben 6,3-as százas sprintnek és 242 km/órás végsebességnek örülhetnek a tulajdonosok. No meg az extra teljesítőképességű, elöl 330 mm-es tárcsákkal és hat dugattyús nyergekkel dolgozó fékrendszernek. Néhányan visszalépésnek élhetik meg, hogy mechanikus helyett elektronikus differenciálzárja van az autónak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az eddigi leggyorsabb Mini

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

derült
35 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér