Először 2011-ben akarta bevezetni Kína a gépjárművek utasterének légszennyezettségét szabályozó előírásokat, de az autógyártók tiltakozása miatt akkor csak ajánlás lett a dologból. Most várhatóan törvényi szintre emelik majd az új szabályokat, ebben segít majd a koronavírus-járvány terjedése is, hiszen a légszennyezettségbe beletartoznak a vírusok is, amelyeket a porhoz és egyéb szennyeződésekhez hasonlóan ki kell majd szűrnie a légkondicionálónak. Az autóban felhasznált anyagokat is érinti majd az új szabályozás, hiszen a műanyaglágyítók se lehetnek a levegőben – a tesztet úgy végzik, hogy több órán keresztül zárt ajtókkal kell állnia az autónak. A levegő tisztasága mellett az elektromágneses sugárzást is korlátozzák majd, utóbbi annak köszönhető, hogy egyre több vásárló fél az egyre több elektronikai rendszer (beleértve az akkumulátoros-elektromos autók nagyfeszültségű rendszereit) által okozott elektroszmogtól – a Kínai Autógyártók Szövetsége szerint ettől nem kell félni, de elfogadják, ha a törvény ezt is szabályozza majd.
Kína 2021. január elsején akarta bevezetni az Euro 6-nál szigorúbb China 6 kipufogógáz-kibocsájtási előírásait, azonban a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel fél évvel elhalasztották azt.