Chris Jackson szélvédőcserére és a navigációval kapcsolatos probléma miatt vitte a Calgary-ban található Glenndale Audi márkakereskedésbe S4-es szedánját, ahogy arra a lízingszerződés kötelezte. Azonban valamit bennfelejtett az autóban, és szombaton beugrott a szalonba, hogy kivegye azt. Először azzal próbálta nyugtatni a kereskedés, hogy valahol a telepen belül van az autó, csak nem találják. Miután háromszor átnézték a parkolókat, még mindig nem találták. Ekkor – mintegy 2 és fél órával megérkezése után – értesítette a rendőrséget a tulajdonos, hogy ellopták az autóját. A Glenndale Audi alkalmazottjai ekkor telefonálásba kezdtek, és hamar kiderült, hogy az egyik szerelő vitte haza az S4-est a hétvégére.

A hivatalos indoklás szerint a navigáció problémájának kiderítése miatt kellett hazavinnie az autót a kereskedés alkalmazottjának, és egyedül abban hibáztak, hogy erről nem szóltak a tulajdonosnak, és egyébként ez teljesen megszokott dolog. A Glenndale Audi kereskedés tulajdonosa mindössze egy bocsánatkéréssel kárpótolja az ügyfelet, akinek ez érthető módon nem elég – végül is közel 500 kilométert autózott a kocsijával a szerelő. Az Audi kanadai forgalmazója belső vizsgálatot indított az ügyben, és szerintük megnehezíti a helyzet rendezését, hogy az ügyfél nem reagál a kereskedés telefonjaira. Talán nem véletlen, hogy a történtek után ragaszkodik az írásos kommunikációhoz, miután csalódott a prémiummárka által nyújtott szolgáltatásban.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!