Az Audi RS5 kitart a V8-as mellett

2011. szeptember 14. (szerda)

Amíg az S5 esetén már „csak” háromliteres, kompresszoros V6-os hajt, az RS5-ös kitart a 4,2 literes, szívó V8-as mellett.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még mielőtt az Audi A5/S5 modellfrissítés során a V8-as motor törlése néhány potenciális vásárlót elriasztana a márkától, bemutatták a felfrisített RS5-öst, ami kitart a 4,2 literes, szívó V8-as motor mellett.


A pontosan 4163 köbcentis V8-as közeli rokonságban áll az R8 V10-es erőforrásával, már csak azért is, mert egy helyen készül mindkettő: Győrben, az Audi Hungaria üzemében. Méretéhez képest nagyon pörgősre sikeredett az erőforrás, a 450 lóerős teljesítményét 8250-es percenkénti fordulaton tudja, maximális nyomatéka 430 Nm, szintén magas, 4000-6000 közötti fordulatszám tartományban.

A kézzel összeszerelt motor 4,6 másodperc alatt katapultálja 100 km/órás tempóra az RS5-öst, a végsebességet az Audi kérésre nem 250 km/óránál, hanem 280 km/óránál korlátozza. A hétfokozatú, dupla kuplungos váltó széria. Új spoilerekről, egyedi, 19 colos felnikről lehet felismerni az RS5-öst, amely egy, 120 km/órás tempónál automatikusan felnyíló szárnnyal is megkülönbözteti magát gyengébb társaitól.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az Audi RS5 kitart a V8-as mellett

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér