Az Astra modellfrissítés első részlete: szedán karosszéria

2012. június 6. (szerda)

Hamarosan felfrissül az Opel Astra, addig is itt az új, lépcsős hátú karosszéria.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Tavasszal már elsütötte a General Motors azt a taktikát, hogy a modellfrissítést az új karosszériaváltozattal vezette fel. Akkor a Chevrolet Cruze kombi hátsóját mutatták meg először, majd pár héttel később megismerhettük az orrot is. Most itt vannak az első képek az Opel Astra Sedan-ról, de szigorúan csak a hátsójáról, az új első lökhárítót még titkolják. Mármint hivatalosan, közöltünk róla kémfotót, már a lépcsős hátú karosszériával is.


Hét erőforrással indul az Opel Astra Sedan forgalmazása júniusban, a négy benzines 100-180 lóerő közötti teljesítménnyel bír, az 1,3 literes dízel 95, az 1,7 literes 110 és 130 lóerővel lesz választható. Utóbbiak ecoFLEX takarékos változatban is elérhetőek, 3,7 l/100 km-es szabványos fogyasztással. Azonban nem sokáig maradnak ezek a motorok, a jövő év elején már elérhetőek lesznek az új SIDI Ecotec benzinesek, amelyek Szentgotthárdon készülnek majd.

A lépcsős hátú Astra tengelytávolsága 2685 mm, a karosszéria hossza 4685 mm, a csomagtartója meg 460 literes. A 60/40 arányban osztott hátsó pad ledöntésével 1010 literesre növelhető a raktér mérete. Régiónkban, Törökországban valamint Oroszországban várnak jelentős részesedést az új karosszériától, amelyhez akár 19 colos felniket is rendelhetnek majd a vásárlók. Mármint a nyugat-európaiak, mifelénk még rizikós az ilyen extra.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Az Astra modellfrissítés első részlete: szedán karosszéria

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

derült
36 °C
20 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér