Sergio Marchionne az előre menekülést választotta a Fiat olaszországi gyárainak megmentése érdekében, most bejelentették, hogy a közeljövőben új modellek fejlesztésébe és gyártásába befektetésre kerülő 9 milliárd euró jelentős részét hazájában költi majd el a Fiat.

Majd csak 2014 áprilisában lesz egy valamennyire részletesebb bejelentés azt tekintve, hogy milyen újdonságokat is mutatnak be, de korábban arról volt szó, hogy 2016-ig 20 új modellt mutatnak be Európában, amelyek közül 8 Alfa Romeo lesz – a nagyon várt 159-utód Giulia 2016-ban érkezhet. A Fiat kínálatán belül a nagyon sikeres 500-as és Panda minikre összpontosítanak, például a Punto utóda már nem önálló kisautó lesz, hanem egy nagyobb méretű, ötajtós Fiat 500-változat. Ezt majd a lengyelországi gyárban készítik, Olaszországban jövőre a Fiat 500X szabadidő-autó és annak Jeep-megfelelője lesz majd a két termékújdonság. Valószínű, hogy a korosodó Bravo-t a Kínában bemutatott Ottimo váltja majd, egyelőre arról nincs hír, hogy a korábbi Suzuki együttműködés netán egy új, Esztergomban gyártott szabadidő-autót eredményez-e.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!