Autót tervezni csak pontosan, szépen

2016. január 13. (szerda)

A Precision nevű négyajtós kupé hivatott jelezni, milyen irányba fejlődik a Honda prémiummárkájának a megjelenése.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az Acura RLX luxusautó, amelyet piactól függően Honda Legend néven is forgalmaznak, igazán különleges technikával rendelkezik, amelyet megérné egy még látványosabb csomagolásban is kínálni. A német gyártók is szép pénzt keresnek a négyajtós kupéikkal, miért épp a Honda prémiummárkája ne próbálkozna meg ilyennel?


De nem csak egyszerűen egy négyajtós kupét mintáz a Precision, azaz pontosság nevű autó, az egyben az új márkaarculat előzetese is. Dave Marek, az Acura márka vezető formatervezője, a kaliforniai stúdió irányítója felügyelte a munkát, amely során az 518 cm hosszú, 213 cm széles és 132 cm magas négyajtós kupét összehozták. Egységesen üdvözlik azt a tényt mindenfelé, hogy eltűnt az a pajzs a kocsi orráról, ami túlméretezett felső krómcsíkba foglalta a márkajelzést.

Bár az is lehet, hogy ezzel csak az első megdöbbenésüket akarják leplezni, amikor élőben szemlélik a meglehetősen mozgalmas, rengeteg apró sík térbeli formából felépített karosszérialemezeket. A forma mellett van még egy igen különleges eleme az Acura Precision tanulmánynak, mégpedig az, hogy beszállást követően az autó érzékelői felmérik a sofőr aktuális ideg- és kedélyállapotát, és annak megfelelően automatikusan ahhoz hangolják a működést, például sport- vagy kényelmes programba kapcsolják az elektronikus lengéscsillapítást, a motorreakciót. A nagy méretű központi kijelző szupervékony és hajlított, de igazából nincs szükség az idetekintésre, mert nem csak a sofőr, de az első utas is kap fel-a-fejjel kijelzőt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Autót tervezni csak pontosan, szépen

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér