Autó helyett szélkerék

2012. július 12. (csütörtök)

A brit TVR manufaktúra tulajdonosa szerint nem éri már meg az autógyártás, helyette mobil szélkerekeket gyártana.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Amikor a Bécsben élő, fiatal orosz milliárdos, Nyikolaj Szmolenszkij megvásárolta a brit TVR manufaktúrát, mindenki rögtön temetni kezdte az autógyártót. A befektető ezt sokáig tagadta, de most beismerte: nem indul újra a termelés.


A szándék megvolt, az elmúlt évek alatt három, tesztelésre alkalmas prototípus is épült, az egyikbe Corvette V8-as, a másikba biturbó BMW V8-as, a harmadikba meg egy elektromos hajtáslánc került, de a piackutatások szerint egyiket se lehetett volna megfelelő profittal értékesíteni, hanem 100 000 és 200 000 font között kellett volna adni őket, ami nagyon alacsony darabszámokat jelentet volna. Még az se segített volna a helyzeten, ha saját autógyár felépítése helyett a Caterham Cars-ra bízták volna az előállítást. De Nyikolaj nem adja fel a TVR nevet, azt használva hamarosan megkezdi a hordozható áramfejlesztő szélkerekek forgalmazását.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Autó helyett szélkerék

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
30 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér