Audi Q7-esnek álcázzák a VW új szabadidő-autóját

2016. január 5. (kedd)

Kínában fényképezték le az első generációs Audi Q7-es karosszériáját viselő Volkswagent.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem nagyon tudjuk megmondani, hogy pontosan milyen jövőbeli Volkswagen szabadidő-autót látunk ezeken a képeken, hiszen a nagy méretű Touaregnél is esedékes már lassan a generációváltás, de korábban bejelentették azt is, hogy az MQB-építőkészletre három üléssorral rendelkező SUV-t is készítenek.


Utóbbi annyiból tűnik valószínűnek, hogy azt Észak-Amerikában és Kínában tervezik csak forgalmazni, és utóbbi helyen készítették a fényképeket is. A legmeglepőbb egyébként a szedett-vedett karosszérián, hogy a tanksapkát nagyon ki kellett emelni az oldalfal síkjából, azaz sokkal szélesebb lesz majd az előző Q7-esnél a Volkswagen újdonsága; ez valószínűleg a kerékjáratoknak köszönhető.

A technikáról nem tudunk mit mondani, hiszen az se biztos, hogy hossz- vagy keresztmotoros-e az itt látható jármű, ami biztos, az a három üléssor - a Touareg eddig két üléssorral készült, úgyhogy lehet, hogy bővülésre számíthatunk.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Audi Q7-esnek álcázzák a VW új szabadidő-autóját

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér