Indonéziában a legnépszerűbb autók top 5-ös listáján szerepel a Suzuki Ertiga nevű egyterű, így nem csoda, hogy a Mazda is csak minimális változtatásokat végzett a típuson, amikor a saját kínálatához igazította azt.

Először is a saját márkajelzését használja, másodszor pedig több krómot: a hűtőrácsban, a kilincseknél, illetve hátul, a rendszámtábla felett. A hátsó pótféklámpa formája változatlan, de abban nem izzók (mint a Suzukinál), hanem LED-ek világítanak. De például arra se vette a fáradtságot a Mazda, hogy új könnyűfém felniket adjon az autónak.

A Mazda VX-1-est Indiából érkező alkatrészekből szerelik össze, az egyedüli erőforrás a 95 lóerős 1,4-es négyhengeres, amelyhez ötfokozatú, kézi kapcsolású váltót párosítanak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!