Alapvetően a gyári kiegészítőkkel és nagy felnikkel felszerelt sorozatgyártású autóira helyezi a hangsúlyt a Honda az idei SEMA kiállításon, de egy igazi különlegességgel is készült a fejlesztőközpont. A mérnökök a Ridgeline nevű, önhordó karosszériás pickup technikáját építették egy olyan csővázas karosszériába, amelynek megjelenése a Pioneer 1000-es ATV-jüket idézi.

Az eredmény egy, a megszokott ATV-knél nagyobb méretű, nagyobb teljesítményű sokcélú terepjáró. Az ajtókat, a kormánykereket a Pioneer 1000-esről vették át, a műszerfalat vízhatlanná tették (tető vagy ablakok híján vajmi kevés az időjárás viszontagságai elleni védelem). Az első ülések a Civic Type R-ből származnak, az ATV vízálló kárpitjával húzták azokat újra. A belső tér és a plató felületeit festékszóró-pisztollyal felhordható védőburkolattal látták el.

Egyelőre szó nincs arról, hogy sorozatgyártásban is megvalósítják a Honda Rugged Open Air Vehicle-t, könnyen lehet, hogy megfelelő érdeklődés esetén mégis megcsinálják.