Copyright William Crozes @ Fighting FishNoha csak jövő tavasszal kerül majd a márkakereskedésekbe, a Citroën még az idén leleplezte a felfrissített C-Elysée-t. A sietség oka egyfelől az, hogy Kínában már napvilágot látott az új megjelenés, másfelől pedig az idén még büszkék lehetnek arra, hogy a WTCC túraautó-világbajnokságot háromszor nyerte meg a típus; jövőre már nem áll rajthoz hivatalos gyári csapat. Nem csak a versenypályákon, a piacokon is jól szerepelt a jó ár/érték arányú lépcsős hátú, négy év alatt közel 400 000 példányban fogyott – túlnyomórészt fejlődő országok piacain, úgymint Kína, Törökország vagy Algéria.
Post-production : Astuce Productions
Áttervezték az orrot, a korábbinál hangsúlyosabb vízszintes tagolás – ennek része, hogy immár egybeérnek a fényszórók a hűtőráccsal – miatt szélesebbnek tűnik a megjelenés, a ködlámpafészek körül helyezték el a LED-es menetfényt. Egyébként visszafogott a változás, a hátsó lámpa és lökhárító, a 16 colos dísztárcsa és könnyűfém felni jelenti az újdonságot, és van két új szín, a Lazuli kék és az Artense szürke.
Post-production : Astuce Productions
Néhány új betét jelenti a változást az utastérben, a felextrázott kivitelben immár 7 colos érintőképernyő van a középkonzolon, jobban leolvashatóak lettek a műszerek. Erősebb lett az alapmotor, immár változó szelepvezérléses és 82 lóerős az 1,2-es háromhengeres, az 1,6-os 115 lóerőshöz lehet felár ellenében kérni az EAT6 automatikus váltót. Az 1,6-os BlueHDi teljesítménye 100 lóerő a magyar piacon.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!