Nagyobb lett a hűtőrács, a motorháztető is jobban domborít az eddiginél, a fényszórókba pedig LED-es nappali menetfény került a Ford Mustang 2013-as modelljeinél. Mindezek mellett átdolgozott motorokat is kap a póniautó kategória megteremtője és életben tartója.

Az alapmotor továbbra is a 3,7 literes szívó V6-os, felár ellenében 5,0 literes V8-ast lehet kérni. Utóbbi alapból 420 lóerős, a korabeli 69-es Boss 302-re hasonlító matrica-grafikával rendelkező Boss-ban 444 lóerős. A feláras, hatfokozatú automatikus váltó immáron kézzel is vezérelhető – az előválasztókar oldalán elhelyezett billentyűkkel. Az érintőképernyős fejegységgel szerelt modellek immár tudnak keresztgyorsulást, illetve negyed mérföldes és egyéb gyorsulási időket jelezni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!