Átfésült óriás-Hyundai

2016. február 16. (kedd)

Mi majd Genfben tudunk meg pontos részleteket a felfrissített Hyundai Santa Fe szabadidő-autóról, amely a Chicagói Autószalonon debütált.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem a divat, sokkal inkább a technika változása kényszerítette ki a Hyundai Sante Fe modellfrissítését, ennek megfelelően csak minimális mértékben alakult át a rövid- vagy hosszú karosszériával választható szabadidő-autó megjelenése, és az eddiginél is jobban eltér majd a két típus arca egymástól.


Átrajzolták a hűtőrácsot, a lámpák látványosabb LED-es elemeket kaptak, és átalakult az ezüst betéteket magába foglaló alsó rész is. Bent nagyobb érintőképernyő és üzemmódválasztó hoz újat, utóbbinál Normal, Eco és Sport közül lehet választani. Vannak új biztonsági segédek is, de az Egyesült Államokban felárat kell fizetni értük: vészfékező gyalogosfelismeréssel, sávelhagyás-figyelő...

Nem nyúltak a motorokhoz, ami az USA-ban azt jelenti, hogy a rövid Santa Fe Sport 2,4 literes szívó- és 2,0 literes turbómotorral, a hétszemélyes Santa Fe pedig 3,3 literes V6-ossal rendelkezik, minden esetben alapfelszerelés a hatfokozatú automatikus váltó. Európában várhatóan pár lóerővel megnövelik a 2,2 literes turbódízel teljesítményét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Átfésült óriás-Hyundai

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér