Rögtön kétféle megjelenéssel kínálja a Subaru a legújabb kei-autóját, a Stella valójában nem más, mint a szintén a Toyota érdekeltségbe tartozó Daihatsu Move módosított változata. Ami igazából újdonság, hogy csak szívómotorral és CVT váltóval kínálják, cserébe a fogyasztás 3,7-4,4 liter között mozog.

Akinek mégis hiányozna a turbós vagy kézi váltós modell, azt kárpótolja, hogy az alacsony szabványos átlag miatt kevés adót kell fizetni utána. No meg az, hogy a sportos változat xenon fényszóróiban LED-es nappali menetfény is helyet kapott. Ebben a változatban egyébként a középre helyezett műszeregységben két kerek analóg órát találunk, a normál változatban meg kell elégedni egy félkör alakú sebességmérővel. Mniden esetben az utastér érdekessége, hogy a hátsó ülés egy 24 centi hosszúságú sínen állítható, és szükség esetén akár ágyat is ki lehet alakítani.

Pár mozdulattal ággyá rendezhető át az utastér a Subaru Stellában Pár mozdulattal ággyá rendezhető át az utastér a Subaru Stellában