Aston Martin bicikli kőgazdagoknak

2012. június 21. (csütörtök)

A Factor Bikes nevű cég készíti a gyár felhatalmazásával a One-77 Cycle nevű kétkerekűt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Sietnie kell annak, aki magáénak akar tudni egy Aston Martin One-77 Cycle biciklit, hiszen ahogy a nevet kölcsönző gépjármű esetén is megtapasztaltuk, mindössze 77 darabot készítenek ebből is az exkluzivitás megőrzése érdekében.


Tulajdonképpen a belső égésű motor kivételével minden fontos jellemzőt átvettek a szuperautótól, a váz karbonból készül – öt méret közül lehet választani –, és igen fejlett elektronika is van a gépben – például azt is ki tudj mutatni, a bal- és a jobboldalon mennyi erőt vesztegetett el a kerékpáros a rossz tempózás miatt –, amelynek a menetkész tömege mindössze 7,4 kg.

A bf1systems nevű fejlesztőcsapat egyébként csak a legjobb – jellemzően Shimano gyártmányú – alkatrészeket használt, de említést érdemelnek még a karbon vázas gumik, vagy az, hogy a hidraulikus fékek vezetékeit elrejtették, hogy ne rondítsák el a kerékpár szépségét.

Azonban nem elég egyszerűen csak gyorsnak lennie annak, aki egy Aston Matin One-77 Cycle-t akar vásárolni, nem árt, ha kellően vastag a pénztárcája, ugyanis 25 000 fontot, átszámítva 8,9 millió forintot kérnek a kétkerekűért. Nem mellékesen ennyi pénzért már igazi – használt – Aston Martint is lehet kapni, és abban nem is kell izzadni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Aston Martin bicikli kőgazdagoknak

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

zivatar
31 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér