Fura egy piac a kínai, például vannak olyan kategóriák, ahol a vásárlók egyenesen ragaszkodnak ahhoz, hogy importált – és ezáltal 100 %-os büntetővámmal rendelkező – autójuk legyen, hogy mindenki lássa, megengedheti magának ezt a luxust. Ehhez képest még itt is van egy lélaktani határ, a 600 000 jüan, nagyjából 25 millió Ft; ami valójában 12,5 milliós autót jelent.

A Porsche lényegében meg akarja duplázni belépőmodelljének, az új 718 Boxster és 718 Cayman-nak az értékesítését, a 2015-ös 2500 darabhoz képest 2017-ben már legalább 4500 példány eladásával számolnak, ennek érdekében pedig a lélektani határ alá viszik a vételárat, és hogy a normál modellek vásárlói ne érezzék magukat átverve, a 2,0 literes turbómotor teljesítményét 250 LE/350 Nm-re csökkentik – Európában 300 lóerő az alap. Megtartják az S modellben dolgozó 2,5 literes négyhengeres turbós boxer 350 lóerős teljesítményét, de az a 848 000 jüanos (35,6 millió Ft) árával már más kategóriát képvisel. A korábbi, szívó hathengeres boxerral szerelt Boxster alapváltozat 700 000 jüan, azaz 30 millió Ft feletti áron volt elérhető.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!